[CLOD] Cliffs of Dover

BMS, CloD, MSFS, Korea, Combat Pilot...
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Dragonares76
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#31

Message par Dragonares76 »

Simpel a écrit :Ou a tu vu le Buffalo ?
Je pense qu'il s'agit d'un Wildcat
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RolandDeLaPoype
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#32

Message par RolandDeLaPoype »

Bon sang ils sont vraiment au top chez Team Fusion ! Exceptionnels !
Avec les nouveaux sons (les mitrailleuses actuelles font le bruit de castagnettes) ça va être une tuerie !
Merci pour l'info !
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LoopingH257
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#33

Message par LoopingH257 »

Encore une vidéo bien sympa sur le nouveau patch :

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Biluf
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#34

Message par Biluf »

https://forum.il2sturmovik.com/topic/28 ... urmovik-c/
1C Game Studios Signs Agreement with Team Fusion on IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover

1C Game Studios is excited to announce that we have signed an agreement to cooperate with Team Fusion on future commercial development of IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. Months of negotiations and legal work to create this opportunity is now over and now we can proceed in a commercial manner pursuant to our previous announcement about cooperation. As we previously stated, this includes giving Team Fusion access to the Cliffs of Dover source code so they may continue their work to fix and improve Cliffs of Dover and build commercial add-ons for the base title.

In the coming weeks and months, Team Fusion’s work will be offered as an official content update and patch for Cliffs of Dover on Steam. This update will merge all the current changes and fixes into one update. The update will initially be optional. Not long thereafter, the update will be codified by Team Fusion and officially entered into the source code and file system for the product itself. The title will then be permanently updated through Steam negating the need for a separate patch.

Later in 2017, the first commercial add-on for Cliffs of Dover will be released. The add-on will be focused on the North Africa theater and will update the engine to DirectX 11 and include new airplanes, a new map and other content and improvements. There is a possibility that other theaters will be developed in the future pending the outcome of this first add-on. More information about the North Africa add-on will be made public in the coming weeks.

Congratulations to Team Fusion on this agreement and we all look forward to their work.
The 1C Game Studios Team

You can discuss this announcement in this new section of our forum: Cliffs of Dover by Team Fusion
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Wibration
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#35

Message par Wibration »

'tain t'es trop rapide Biluf j'allais le poster ^^

EDIT : merde même ça tu l'as fait (j'avais pas vu en haut du post) ! :D
Spoiler
Bon je contribue avec le lien vers le Forum CloDo posté (qui n'est pas dans ton post) : https://forum.il2sturmovik.com/forum/10 ... ffs-dover/
Dernière modification par Wibration le 23 mars 2017, 15:29, modifié 1 fois.
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Wibration
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#36

Message par Wibration »

The add-on will be focused on the North Africa theater and will update the engine to DirectX 11 and include new airplanes, a new map and other content and improvements.
D520 en VR ? J'suis chaud bouillant !
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Simpel
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#37

Message par Simpel »

Wibration a écrit :
The add-on will be focused on the North Africa theater and will update the engine to DirectX 11 and include new airplanes, a new map and other content and improvements.
D520 en VR ? J'suis chaud bouillant !
T'emballe pas Wib j'aimerai bien y croire mais je pense que va falloir être très très patient.

Qui sera le plus rapide Clodo ou DCS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
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Wibration
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#38

Message par Wibration »

Bin le D520 c'est sur car sur le Facebook j'ai posé la question et ils m'ont dit que oui il sera dans la v5 à sa sortie.

Pour la VR oui je m'emballe mais bon, ils ont le feu vert pour bosser direct le code source et avec Dx11 et comme les devs de IL2 BoS/M/K vont mettre la VR et sont sur le bureau d'à côté de la Team Fusion, pourquoi pas ? :D

C'est pas impossible ;)
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Wibration
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#39

Message par Wibration »

Je vous met les images postées le 4 Février 2017 ainsi qu'un screenshot du post Facebook ;)

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Le lien vers le post :
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#40

Message par Simpel »

J'ai lu je ne sais plus ou que la V5 risquerai de sortir fin 2018 ... A ce moment la BOM sera largement sortie et peut etre bien que Battle Of Midway aussi. Va falloir qu'ils mettent les bouchés double je pense !
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Dragonares76
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#41

Message par Dragonares76 »

C'était peut-être à l'époque où ils n'avaient pas le code source intégral ni le soutient financier et/ou le temps de développer tout ça ...

Avec le soutien des devs de Il2, le calendrier peut s'accélérer ^^
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Simpel
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#42

Message par Simpel »

Dragonares76 a écrit :C'était peut-être à l'époque où ils n'avaient pas le code source intégral ni le soutient financier et/ou le temps de développer tout ça ...

Avec le soutien des devs de Il2, le calendrier peut s'accélérer ^^
Je l'ai lu la semaine dernière Dragon mais j'espère me tromper et que cela sorte bien avant !
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Dragonares76
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#43

Message par Dragonares76 »

Je l'espère aussi ;)
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Wibration
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#44

Message par Wibration »

Des news :
Well now the news that we have signed the deal has gone public, get ready for the all-in-one patch to go live!

Initially our patches from v3.00 to v4.312 will be made into a single download patch and available via Steam. This should be available in the next few-days and do away with the need to download multiple patches. Just head to Steam and download the single patch (although if you already have our patches installed there is no-need as it's the same version).

One thing you will need to do is turn 'Beta' downloads on in Steam as that is what the official v4.312 patch is listed under. Here's a picture to show how to do it:Image
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Wibration
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Re: [CLOD] Cliffs of Dover

#45

Message par Wibration »

C'est bon c'est sortie officiellement pour tous le monde !

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